domingo, 4 de agosto de 2013

Cena de verano 2013 y último ensayo de la temporada

Hola a todos:
 
La Rondalla dio la bienvenida al verano y se despidió del presente curso con una cena en el parque  Pinetons de nuestro pueblo, el pasado 29 de Junio.
 
Tuvimos la oportunidad de reunirnos prácticamente todos los componentes de la agrupación con sus respectivas familias, y echar un ratito agradable en buena compañía, disfrutando de carne a la brasa y del fresquito de la noche,  entre los pinos junto al río Congost.
 
Después de la cena, no faltó la música. Estuvimos tocando prácticamente hasta el cierre del establecimiento que nos sirvió.
 
Os dejo unas fotos.
 
 






 
 
No obstante, durante el mes de Julio, como todos los años, continuamos con los ensayos. No fue hasta el día 25 de Julio, que la Rondalla no empezó oficialmente su mes de vacaciones. En este último ensayo tuvimos la visita de Elisabeth, componente de la Rondalla, a la cual hacía tiempo que no veíamos. Nos hizo mucha ilusión su visita.
 
¡Cómo no! También hubo cena de celebración y recuerdo fotográfico.
Aquí os lo dejo. 
 

 
 
Saludos.

sábado, 3 de agosto de 2013

Festa de fi de curs de l'escola Puiggraciós

Hola a tots,
 
Aquest any la nostra entranyable escola Puiggraciós, d'on provenim la majoria dels components de la Rondalla, ha tingut la consideració de convidar-nos a participar en la festa de final de curs.
Així doncs, el passat dissabte dia 15 de juny, la Rondalla va col·laborar a la festa, actuant a l'inici d'aquesta, a la pista poliesportiva núm. 1, abans que els nens delectessin a pares i familiars amb les boniques, simpàtiques i meritòries actuacions que tenien preparades.
A continuació la festa va continuar al pati de l'escola, amb un sopar familiar i ball.
Sense lloc a dubtes, va ser una gran festa.
 
Salutacions,

Fira d'Entitats 2013

Hola a tots,

El diumenge 9 de juny d'enguany es va celebrar una nova edició de la Fira d'Entitats de la Garriga, on totes les entitats del nostre poble, que van participar, van poder mostrar en què consistien les seves activitats, tenint així la Rondalla la possibilitat de donar a conèixer el seu treball i la seva música.
Moltes gràcies a les ajudes artístiques de components i dones de components de la Rondalla en la decoració de la nostra paradeta.
 
Us deixo unes fotografies de l'event.

Salutacions,