miércoles, 17 de abril de 2013

Boda de un familiar

Hola a todos:
 
El pasado día 6 de Abril se casó un sobrino de José Pedro y de Elena, compañeros de nuestra rondalla.
 
La Rondalla estuvo allí para felicitar a los novios mientras los presentes en la celebración disfrutaban del banquete en el restaurante Can Travé de Bigues.
 
Se quería sorprender a los novios, especialmente a la novia y a su familia, de origen mejicano, con la actuación de una rondalla, y se consiguió, gustamos mucho, aunque ya sabíamos que las numerosas rondallas que hay en méjico tienen una composición instrumental algo diferente a las españolas.  
 
¡Mucha suerte y que seáis muy felices, pareja! 
 
Saludos.
 

Semana de la Guitarra en Caldes

Hola a todos:
 
El pasado 5 de Abril a las 20:30 horas, la Rondalla actuó en la sala Noble de Can Rius, en Caldes de Montbui, llevando a cabo un concierto dentro de los  actos programados con motivo de la Semana de la Guitarra que organizó la Escola Muncipal de Música Joan Valls .
 
La Rondalla interpretó los temas de su último CD "Avions de Paper" y estrenó dos nuevas piezas: "Bolero" de Max Havart y "Vals Jota Gitanes de Sant Celoni", popular.
 
El marco incomparable, un magnífico balneario modernista restaurado de gran belleza, con muy buena sonoridad y un público agradecido.
 
Saludos,

viernes, 5 de abril de 2013

80è aniversari i trobada amb Plectrum Garrosa

Hola a tots,
 
El passat 17 de març la Rondalla va tenir una tarda de diumenge força completa.
Primerament va participar en la celebració d'un aniversari. Tota una família homenatjant a un avi del nostre poble que complia 80 anys, celebrant l'esdeveniment al restaurant la Cabanya de la Garriga.
Moltes felicitats!

Va ser una actuació especial, perquè es va acomiadar de manera provisional, la nostra bandúrria i veu, Montse. Esperem que la teva absència sigui curta i que dintre de poc tornis a estar amb nosaltres. Som molts anys plegats i et trobarem a faltar.

Després d'aquesta actuació, la Rondalla va visitar a l'agrupació Plectrum Garrosa. Es va desplaçar fins a l'Ateneu Familiar de Sant Vicenç dels Horts, lloc on els nostres amics assagen habitualment i al qual estan especialment lligats.
Allà vam acabar de passar la tarda amb ells, intercanviant impressions, coneixent a les noves incorporacions, gaudint de la música  i assajant plegats. Va finalitzar la trobada amb un magnífic sopar conjunt.

Moltes gràcies per la vostra  hospitalitat, Plectrum Garrosa.

Salutacions,